Schade, wat nu?
Geen zorgen! Een ongeluk zit nu eenmaal in een klein hoekje. U kunt op elk moment schade melden bij de verzekering, die u heeft afgesloten bij de aanschaf van de iPad. Zij gaan daarna zo snel mogelijk aan de slag om het op te lossen.
Heeft u geen verzekering afgesloten, dan bent u zelf verantwoordelijk voor het repareren van de iPad.
Per 1 juli 2024 verandert de verzekeringsmaatschappij die de iPads dekt van Harmony naar Smart2Scool.
Wat betekent dit voor u?
Vanaf de genoemde datum dient u eventuele schadegevallen aan te melden via Smart2Scool in plaats van via Harmony. Om dit proces soepel te laten verlopen, hebben wij een nieuw schadeformulier beschikbaar gesteld.
Klik hier voor het stappenplan iPad schade melden.
Link naar schadeformulier: https://www.qsx-claims.com/schadeformulier-cswalcheren/
Wat moet u doen bij schade?
Bij schade aan de iPad kunt u vanaf 1 juli gebruik maken van het nieuwe schadeformulier. U hoeft alleen het formulier in te vullen en in te dienen volgens de instructies. Dit nieuwe formulier zorgt ervoor dat uw schadeclaims snel en efficiënt worden afgehandeld.
Vragen?
Heeft u vragen over deze wijziging of het nieuwe schadeformulier, dan kunt u contact opnemen via het volgende e-mailadres: iPad@cswalcheren.nl. Wij helpen u graag verder.